luni, 10 august 2009

Weekend la Sokcho si parcul national Seorak-san

Cu ajutorul receptionerului care ne-a informat ca exista autobuz de la Suwon la Sokcho am ajuns mult mai usor la destinatie fara sa fim nevoiti sa mergem la Seoul. Biletul destul de ieftin pentru distanta 300km aprox 21.000Won. Coreea de sud e toata numai paduri parca ar fi toata o statiune:
La intoarcere o poza din drum spre parcul Seoraksan
Ajunsi la mare am ajuns intr-o zona stancoasa:
O mare lina:
Turnul de expozitii din Sokcho:
Am urcat pentru poze si in tun cam la etajul 15 al unei cladiri:
Din nou langa mare pe plaja Sokcho:
Acesta este cel mai estic punct de pe pamant in care am ajuns:
Duminica dimineata am intrat in parc desi era cam innorat:
Pasaj peste rauri:
Ajunsi la destinatie, desi am mai fi mers nu ne permitea timpul.
Era plin de veverite prietenoase:
Chiar si un sarpe am intalnit pe poteca:
Aproape de templu era un Buda mare:
Pagoda din templu:
La intoarcere ne-am mai oprit la mare, dar in Romania e mai frumos:
Algomeratie in 5 m de la plaja pentru ca apa creste brusc:
La intoarcere autobuzul s-a stricat asa ca am asteptat 1h sa vina si sa-l repare mecanicii:
In concluzie daca mergeam numai pentru mare regretam, dar parcul national a facut toti banii, as mai merge odata, ca mai erau multe de vazut, dar nu ne-a permis timpul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu