miercuri, 26 august 2009

Fortareata de la Nord - Sud prin Vest

Am reusit sa salvez tot trak-ul 12km - 1h 20 dar si cu poze si semafoare

Nu puteam sa nu alerg toata fortareata ... intr-o noapte am si avut un cosmar ca m-am intors acasa si nu apucasem sa alerg toata fortareata... asa ca marti la 6 m-am trezit si la 7 am pronit

Dupa ce am alergat pe unde mai fusesem am inceput urcarea pe dealul vestic:
Cateva puncte de observatie:
Din nou urcare, care mi s-a parut usoara deoarece era foarte frumos:
Ma apropiam de varf:
M-am antrenat si pe scari:
Fortareata e frumosa:
Sus peisajul iti taia respiratia:
Se vedea tot orasul...minunat..pacat ca am stat foarte putin doar cat am facut pozele
Cladirea din varful dealului:
Muzeul vazut de sus:
Aceasi cladire din varful dealului:
Fortareata e ceva unic:
Ziduri de aparare pentru zona de observatie:
O poarta de unde incepea coborarea:
Pe langa ziduri la coborare:
Deja se vede centrul:
Cred ca era mai greu daca urcam pe aici:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu