miercuri, 19 august 2009

Parcul Hyowon si putin din Wolhwawon adica satul chinezesc din parc


Parcul acesta are o carare(nu alee pavata) pe exterior asa ca am folosit-o pentru a alerga cat mai mult, astfel ca perimetrul parcului a iesit de 1.2km. Am facut 7 ture continuu, iar la a 8-a am facut pozele, plus drumul de la hotel pana in parc si inapoi inca 1km.
Se pot observa aparatele de fitness in parc:
La fel si aici in dreapta se face sport:
Copacii sunt sustinuti ca sa creasca drept, asa ne-a spus in baiat de la Samsung
Coreeni de obicei se plimba prin parc si nici cel din fata mea nu face exceptie, nu prea am vazut alergatori
Flori frumoase:
Cam serpuita cararea, dar merge
Aici o mica urcare
Privire inspre parc de pe carare:
Continuarea cararii in nordul parcului:
In stanga e deja "satul" chinezesc
Satul chinezesc foarte frumos, dar vizitarea costa:
...poze facute peste gard
Eu imi continui putin alergatul:
O ultima privire spre sat:
Aici e cam printre copaci cam multe jaloane:
Ultima bucata de alergat... e de fapt prin dreapta, dar prea intunecat pentru poze:
In foisoarele acestea ei se opresc si dorm, stau intinsi ... asta da viata :)
O urcare abrupta pe care am facut-o la fiecare tura:
O alee pietonala in dreapta parcului:
Aleile din parc:
In fata e finish-ul meu... mi-a fost cam greu din cauza aerului cald, vroiam sa ma opresc de la a 4-a tura dar am mai tras de mine putin
Pauza la trecerea de pietoni, aici semafoarele te tin mult de tot pentru de obicei e verde pe rand doar pentru un sens de mers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu