marți, 25 august 2009

Seoul Sambata 22 august


Ne-am propus cu Marius sa ne cumparam amandoi daca gasim aparate foto: el unul mic eu un dslr ...mic. Asa ca am mers la Yongsan cel mai mare targ de electronice din Asia:
Desi Maris a gasit un aparat Fuji eu nu am fost multumit de preturile oferite de vanzatori pentru Nikon-ul D40 pe care-l cautam asa ca m-am dus in Namdaemun market:
Asa ca dupa ce am gasit aparatul la un pret bun adica aproape 1000RON am mers la oficiul de turism - unde e internet pe gratis - sa o anunt pe Florina:
Apoi, sfatuiti de cei de la oficiul de turism ne-am dus la palatul Changdeokgung care pare a fi palatul care s-a pastrat cel mai bine dupa distrugerile din razboi si cuceririle Japoniei:
Palatul nu ne-a impresionat prea tare, dar gradinile sunt frumoase:
Poza care am facut-o mai sus:
Gradina de relaxare cu biblioteca:
Palatul nu e mare... fata de constructiile actuale din Seoul e puricel, dar are cladiri traditionale frumoase:
La intoarecere am trecut prin Iongsan pentru a vedea ce souvenirurui se pot gasi... si am si gasit cateva:
Multe obiecte de souvenir:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu