vineri, 7 august 2009

A doua alergare pana la Poarta Hwahong pe valea raului

Dupa ce in ziua precedenta am ajuns la fortareata pe ocolite am descoperit pe google earth ca paraul pe care-l traversasem la dus era acelas cu cel de la Poarta Hwahong asa ca am hotarat sa alerg din nou pana la poarta, dar pe alt drum.
Raul (Suwoncheon) asa se numeste e foarte bine amenajat pentru promenada si facut sport.
Pe la mijlocul distantei, raul este acoperit de o zona de drumuri iar acolo sunt multe magazine - nu m-a interesat asa ca nu am facu poze pe acolo.
Partea a doua a rausui spre poarta
Aproape de destinatie.
Dupa ce am ajuns la destinatie, m-am dus pana in parcul unde bausem si in ziua precedenta apa.
In parcuri plin de aparate de fitness.
Asta mi s-a parut interesant, cineva a capmat in parc.
O poza reusita.
Intoarcerea la umbra pe langa rau.
Atentie la cap, asta e mare, dar la urmatorul era 1.85.
Mi-au placut florile.
Am traversat raul pe pietre
O cladire interesanta... nu stiu ce e.
\Gata am ajuns la hotel dupa 11 km intr-o ora si 10 ...incet dar frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu